Ker sem čudež življenja
Pri Merkur zavarovalnici smo z novo podobo in strateško usmeritvijo v letu 2021 fokus namenili človeku in njegovim individualnim potrebam.
S sloganom "Ker sem čudež življenja" postavljamo v središče naše kampanije posameznike, ki v procesu samorealizacije potrebujejo dodatno varnost v primeru bolezni ali nezgode.
Pri Merkur zavarovalnici vam želimo olajšati pot do prihodnosti, ki si je želite. Zato da bolj brezskrbno uživate v svojem prostem času in sledite svojim sanjam.
Človek je čudež
Z agencijama AM Agencija in beglobal smo zasnovali oglaševalsko akcijo, v kateri smo pod žaromet postavili čudež življenja - človeka.
V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo.
S tem smo želeli prikazati predanost akterjev svojemu veselju in dejstvo, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.
Merkur zavarovalnica je tu zgolj za to, da vas pri tem podpira z ekipo, ki vam zna prisluhniti in predlagati najbolj optimalne rešitve za vaš življenjski slog.
Potek kampanije
Oglaševanje poteka preko vseh večjih medijskih kanalov, s poudarkom na zunanjem oglaševanju in oglaševanju preko najbolj gledanih TV kanalov.
Pri snovanju tokratne kampanije smo v strategijo oglaševanja vključili tudi nekaj novih, inovativnih oglaševalskih prijemov z namenom približati Merkur zavarovalnico še širši populaciji.
Za potrebe akcije smo pripravili tudi popolnoma nove marketinške materiale, na čelu z novim TV oglasom (spodaj). Naše zgodbe o Čudežu življenja bomo pripovedovali preko štirih glavnih likov in tako na jasen, a nevpadljiv način širili naše vrednoste, načela in mišljenje.