Interni pritožbeni postopek
Informacija o pritožbenem postopku
V MERKUR zavarovalnici si prizadevamo za zadovoljstvo strank, nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja in za korektno opravljanje zavarovalnih storitev. Vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. Zoper odločitev in postopke zavarovalnice lahko kot stranka (zavarovalec, zavarovanec ali drug upravičenec iz zavarovanja, sklenjenega z MERKUR zavarovalnico) na nas naslovite pritožbo, ki jo bomo obravnavali v internem postopku reševanja pritožb (Pravilnik o načinu reševanja pritožb).
Informacija o zunanjem izvensodnem reševanju sporov
Za reševanje sporne zadeve se lahko kot stranka v primeru nestrinjanja z dokončno odločitvijo o pritožbi v internem pritožbenem postopku zavarovalnice ali če zavarovalnica o pritožbi ne odloči v 30 dneh po njenem prejemu obrnete na:
-
Mediacijski center pri Slovenskem zavarovalnem združenju, GIZ, Železna cesta 14, Ljubljana, ki ga MERKUR priznava tudi kot pristojnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov po postopku in na način, ki ga določa Pravilnik o postopku mediacij v domačih in čezmejnih potrošniških sporih (kontaktni podatki v zadevah potrošniških sporov: e-naslov irps@zav-zdruzenje.si, telefonska številka 00386 1 3009381, spletna stran www.zav-zdruzenje.si/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov). Podrobneje je postopek izvensodnega reševanja potrošniških sporov opisan na spletnih straneh Slovenskega zavarovalnega združenja na spletnem naslovu: http://www.zav-zdruzenje.si/izvensodno-resevanje-potrosniskih-sporov/.
Varuh dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu
V kolikor menite, da je prišlo pri ravnanju zavarovalnice do nespoštovanja Zavarovalnega kodeksa in drugih poslovnih običajev ter temeljnih standardov zavarovalne stroke, lahko svojo pritožbo posredujete Varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, ki deluje Slovenskem zavarovalnem združenju, GIZ, Železna cesta 14, Ljubljana.
Pohvale in pritožbe